Žilinská univerzita v Žiline si aj v tohtoročnom vydaní prestížneho rebríčka QS World University Rankings 2026 upevnila svoje postavenie a zaradila sa na 2. zdieľané miesto medzi slovenskými univerzitami. V celosvetovom hodnotení obsadila UNIZA pásmo 1001 – 1200 spomedzi viac ako 1 500 univerzít zo 100+ krajín sveta.

Žilinská univerzita v Žiline vyhlásila obchodnú verejnú súťaž o najvhodnejší návrh na uzavretie kúpnej zmluvy na predaj svojej historickej budovy, jej príslušenstva a súvisiacich pozemkov. Spolu s budovou je záujemca povinný odkúpiť aj pozemky, stavbu garáže, projektovú a ostatnú dokumentáciu. Známa budova je kultúrnou pamiatkou so zaužívaným názvom „Bývalé reálne gymnázium“ a nachádza sa na adrese: ul. J.M. Hurbana 15, Žilina. Kúpna cena bude stanovená na základe vyhodnotenia ponúk, pričom akceptovaná bude najvyššia ponúknutá cena. Ponúknutá cena za predmet súťaže ako celok nesmie byť nižšia ako 2 270 000 Eur.

Poradenské a kariérne centrum UNIZA si vás dovoľuje pozvať na Workshop - NLP v praxi terapeuta, ktorý je navrhnutý špeciálne pre psychológov a terapeutov, ktorí chcú integrovať NLP techniky do svojej praxe, aby zlepšili efektivitu práce s klientmi a obohatili svoj terapeutický rámec. Zameriava sa na pokročilé aplikácie NLP, ktoré sú kompatibilné s rôznymi terapeutickými prístupmi, ako napríklad polyvagálna teória, vzťahová väzba či systemické mapovanie.
*NLP (neuro-lingvistické programovanie)

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť