Startup Weekend Žilina - premena podnikateľského nápadu na realitu za 54 hodín

Inovatívne myšlienky, nové pohľady, skúsenosti, tvrdá práca, ale aj zábava v spoločnosti zaujímavých, inšpiratívnych ľudí a biznis lídrov. Víkend dobrých nápadov, ale aj konkrétnych výsledkov, ktorý môže byť prelomovým pre začínajúcu podnikateľskú kariéru prihlásených účastníkov.   Startup Weekend Žilina začína už v piatok 29. 11. 2013.

 

Zo Seattlu do celého sveta 

Formát Startup Weekend sa zrodil v americkom meste Seattle vo Washingtone. Do dnešných dní sa prostredníctvom licencie rozšíril do viac ako 200 miest a prekročil hranice kontinentov. Nadšenci po celom svete sa so svojimi inovatívnymi nápadmi stretávajú na rôznych miestach na jeden víkend, aby prezentovali svoje nápady, vytvorili spoločné pracovné tímy a reálne odštartovali svoj podnikateľský sen. „Veríme, že Žilina je liahňou talentov a mrzí nás, keď za uplatnením veľká časť z nich opúšťa región, aj keď by radi zostali. Žilina ma plné právo stať sa technologickým hubom, a Startup Weekend vnímame ako platformu, ktorá má ambicióznych ľudí spájať, vytvárať príležitosti, a tak tu talenty udržať alebo pritiahnuť naspať" uviedol Daniel Harcek, hlavný organizátor Startup Weekend Žilina 2.

 

Čo sa bude diať v Žiline

Počas víkendu predĺženého o piatkový večer, v dňoch 29. 11. 2013 - 1. 12. 2013 sa na pôde Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline spoločne stretnú tí, ktorí majú či už veľký dobrý nápad alebo len malú myšlienku, či vnútornú motiváciu týkajúcu sa budúceho vlastného biznisu na jednej strane so skúsenými hráčmi a lídrami na poli biznisu na strane druhej. Všetky podujatia v rámci formátu Startup Weekend prebiehajú na skúsenosťami osvedčenom postupe. Účastníci v úvode predstavia svoje nápady, pri ktorých až tak nezáleží, na tom do akej hĺbky sú prepracované ako na zaujímavosti, či inovatívnosti myšlienky. Nápady hodnotia ostatní účastníci. Následne sa účastníci rozdelia do tímov. V priebehu 54 hodín sa najlepšie nápady menia tímovou prácou a vďaka radám prítomných odborníkov na konkrétne podnikateľské modely. Vyvrcholením víkendu je prezentácia a obhájenie si svojho budúceho podnikania   pred hodnotiteľmi - skúsenými odborníkmi a lídrami zo skutočného sveta biznisu.

 

Začínajúcim „startupistom“ pomôžu experti a lídri                                                                

Jedným z veľkých prínosov Startup Weekend Žilina bude možnosť prezentovať, poradiť sa a obhájiť svoj projekt pred expertmi a lídrami z biznis prostredia a získať tak neoceniteľné informácie z reálneho podnikateľského sveta. Účastníkom Startup Weekend Žilina sa v úvodnej piatkovej časti predstavia motivační spíkri – vedúci predstavitelia spoločností alebo podnikatelia, ktorí si sami prešli fázou budovania vlastného podnikania a uspeli. V sobotu, počas fázy rozpracovania vybraných projektov, pomôžu účastníkom kouči, lídri firiem z Rakúska, Nemecka, Česka a Slovenska. Pripravené projekty nakoniec zhodnotí porota v zložení   Simona Bubánová, zakladateľka a výkonná riaditeľka v Creative Department,   Milan Dubec, zakladateľ a generálny riaditeľ Azet, a.s.  a Roman Lisičan, generálny riaditeľ spoločnosti Transcat PLM GmbH. A čo čaká na víťaza Startup Weekend Žilina? Najlepší tím okrem iných cien a pozornosti verejnosti získa obed a krátky mentoring v spoločnosti Google Slovensko. "Víťazom sa však stane každý, kto sa zúčastní. Toto je posolstvo, ktoré na konci podujatia počuť od mnohých, a ktoré rezonuje vytrvalo aj po roku“ doplnil Daniel Harcek.

 


Ing. Katarína Géčová

Oddelenie medzinárodných vzťahov a styku s verejnosťou

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť