Ak chceš robiť svetovú vedu, musíš ísť aj do sveta - workshop pre doktorandov

V novom roku pripravila SAIA, n. o. pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov workshop zameraný na rôzne aspekty medzinárodnej mobility vo výskume. Workshop sa uskutoční vo štvrtok, 19. januára 2016, v čase od 9.00 do 13.00, v zasadacej miestnosti Vedeckej rady v priestoroch Novej menzy Žilinskej univerzity v Žiline.

Plagát

Workshop pre doktorandov/ky: Pripravte sa s nami na zahraničnú mobilitu

V novom roku pripravila SAIA, n. o. pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov workshop Ak chceš robiť svetovú vedu, musíš ísť aj do sveta! zameraný na rôzne aspekty medzinárodnej mobility vo výskume. Workshop sa uskutoční vo štvrtok, 19. januára 2016, v čase od 9.00 do 13.00, v zasadacej miestnosti Vedeckej rady v priestoroch Novej Menzy Žilinskej univerzity v Žiline.

Počas workshopu vám poradíme, ako sa na mobilitu pripraviť, kde hľadať informácie o programoch na jej financovanie i to, ako sa o toto financovanie úspešne uchádzať. Dozviete sa, aké sú najčastejšie chyby pri podávaní žiadostí v programoch SAIA a čo robia úspešní žiadatelia inak. Zoznámime vás aj s európskymi programami, ktorých cieľom je pomôcť mladým výskumníkom naštartovať úspešnú medzinárodnú kariéru.

Viac informácií o programe podujatia nájdete: http://www.euraxess.sk/sk/main/aktuality/workshop-zilina

Vstup na podujatie je bezplatný.

V prípade záujmu o účasť na podujatí sa registruj vyplnením registračného formulára: https://goo.gl/5c2Wur


Link na udalosť na sociálnej sieti nájdete aj tu:
https://www.facebook.com/events/142441969457060/

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť