Najúspešnejším vysokoškolským internátnym rozhlasovým štúdiom tohto roka sa stal žilinský RAPEŠ

V dňoch 3. – 7.4. 2019 sa Internátne rozhlasové štúdio Rapeš (IRŠ Rapeš) a Rádio X zúčastnili na medzinárodnej súťaži internátnych rádií Rádiorallye 2019. V konkurenčnom boji desiatich rádií z rôznych univerzít v rámci Slovenska a Česka obsadilo IRŠ Rapeš 1. miesto a získalo ocenenie IRŠ roka 2019. Okrem hlavnej kategórie taktiež vyhralo z pomedzi 145 súťažných nahrávok 2. miesto v kategórii nahrávka roka. Dokopy IRŠ Rapeš získalo 5 prvých miest v kategóriách C2: Elektronická hudba, D: Akustické zvuky prírody a živých bytostí, H: Zvučky a jingle a I: Reklamy a upútavky.

Súťaž Rádiorallye je výročná súťažná prehliadka tvorby a vysielania amatérskych univerzitných, vysokoškolských a internátnych rozhlasových štúdií, krúžkov, klubov za účasti subjektov zo Slovenskej republiky a z Českej republiky. Obstáť v takej kvalitnej konkurencii nie je vôbec jednoduché. Výhra titulu IRŠ roka 2019 znamená pre Rapeš obrovský úspech. Tohtoročný 15. ročník súťaže ukázal silné aj slabé stránky všetkých IRŠ. Napriek vysokému počtu nováčikov, ktorí s vysielaním a prácou v rádiu nemajú žiadnu skúsenosť, sa však spoločnými silami a šikovnosťou podarilo IRŠ Rapeš nakoniec vyhrať medzi silnou konkurenciou. Tiež však aj Rádio X, druhé internátne rozhlasové rádio Žilinskej univerzity, zaznamenalo na súťaži veľký úspech. Spolu figurovali na popredných priečkach v kategórii nahrávka roka a to až 8 z prvých 10 nahrávok. Táto skutočnosť svedčí o nadpriemernej kvalite, ktorú si tieto dve IRŠ patriace pod Žilinskú univerzitu držia už dlhé roky.

Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť