Asseco deň príležitostí 14. 3. 2019

Srdečne vás pozývame na inšpiratívny zážitkový deň Asseco Deň príležitostí, ktorý sa bude konať dňa 14. marca na Žilinskej univerzite.

Nenechajte si ujsť príležitosť otestovať sa, príďte sa poradiť s top odborníkmi z rôznych oblastí, zažite virtuálnu realitu na vlastnej koži, navštívte náš fotokútik, ponúknite sa chutnými koláčikmi a kávičkou z dielne Pána Králička. Tešíme sa na vás pri stánkoch vo foyer od 9.00 – 15.00.

Najmä si ale nenechajte ujsť hlavný bod programu celého dňa a síce inšpiratívnu prednášku Jozefa Kleina, CEO Asseco CE, Podnikateľa roka 2016, ktorý nám priblíži svoju cestu z programátorskej stoličky až do manažérskeho kresla jednej z najväčších IT firiem v Európe. Prednášku moderuje Matej Cifra – SAJFA. Na záver prednášky sa môžete tešiť na slávnostné vyhlásenie víťaza hry There is a new AI in town a odovzdanie hlavnej ceny iPhone XR 256GB. Tešíme sa na vás od 10:00 – 11:30 v Aule2.

Jozef Klein absolvoval Matematicko-fyzikálnu fakultu UK v Bratislave, odbor teoretická kybernetika a matematická informatika. Pre spoločnosť Asseco CE pracuje od roku 1996. Od roku 2002 je predsedom predstavenstva Asseco Central Europe na Slovensku, od decembra 2009 aj predsedom predstavenstva Asseco Central Europe v ČR. V obidvoch spoločnostiach zároveň vykonáva funkciu CEO. Od októbra 2009 zastáva aj významnú funkciu CEO na celoeurópskej skupinovej úrovni Asseco Group. Získal ocenenie IT osobnosť roka 2010, udeľované neformálnym združením v rámci ICT komunity ako aj ocenenie Podnikateľ roka 2016.

Vstup je voľný a všetci ste vítaní!

Leták

Súťaž

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť