Nové trendy vo vzdelávaní v oblasti RĽZ / New trends in education in the field of human resources

Kategória:
FPEDAS
Dátum:
2024-02-01 08:00 - 2024-02-02 20:00

Dátum konania: 01. - 02. 02. 2024
Druh akcie: Medzinárodná konferencia
Miesto konania: UNIZA (SR)
Odborní garanti: prof. Ing. Alžbeta Kucharčíková, PhD. FRI UNIZA / doc. Ing. Eva Nedeliaková, PhD. FPEDAS UNIZA /
doc. Ing. Cecília Olexová, PhD. PHF EU Košice / doc. Ing. Katarína Stachová, PhD. IM UCM Trnava
Kontakt:
 +421 41 513 3409 / doc. Ing. Eva Nedeliaková, PhD., KŽD FPEDAS UNIZA
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. 
Stručný popis: Nové cesty v e-HRM a i-HRM, digitálnom HRM, rozšírenej realite v HRM a ďalších vznikajúcich konceptoch, ktoré budú formovať budúcnosť. Súčasný stav v oblasti vybraných funkcií riadenia ľudských zdrojov. Nové prístupy v oblasti vybraných funkcií riadenia ľudských zdrojov. Manažment ľudského kapitálu. Očakávané zmeny v riadení ľudských zdrojov a ich včlenenie do obsahu organizačnej kultúry.

New paths in e-HRM and i-HRM, digital HRM, augmented reality in HRM and other emerging concepts that will shape the future. Current status in the field of selected functions of human resources management. New approaches in the field of selected functions of human resources management. Human capital management. Expected changes in human resources management and their integration into the content of organizational culture. 

 
 

Všetky termíny:

  • Od 2024-02-01 08:00 do 2024-02-02 20:00

Powered by iCagenda

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť