Pozvánka na prednášku „Akú máme budúcnosť“

Category
UNIZA
Date
2018-11-14 14:00

Pozývame Vás na prednášku „Akú máme budúcnosť“ spojenú s diskusiou, ktorá sa uskutoční aj na UNIZA 14. 11. 2018 v aule Datalan od 14:00 - 16:00. Vstup je voľný a dokonca jeden z Vás môže vyhrať iPAD!

Informácie o prednáške:

Z diskusie sa dozviete:

  • čo považujú úspešní ľudia skutočne za úspech
  • ktoré vlastnosti na tejto ceste považujú za dôležité
  • akú budúcnosť má odvetvie, ktoré reprezentujú (podnikanie, úspech v korporácii, umenie, ekológia, programovanie atď.) 
  • kedy a koľko si treba začať šetriť aby mali dôchodok 1000 eur

Najväčším lákadlom na prednášku sú samotní účastníci diskusie, sú to skutočne úspešní ľudia vo svojej oblasti, ktorí sú ochotní podeliť sa o svoje skúsenosti, odpovedať na otázky študentom odovzdať svoje rady do života.

K ekonomickým a finančným témam sa vyjadria zástupcovia spoločnosti OVB, MetLive a Allianz SDSS.
Oblasť umenia zastúpi Lukáš Latinák, ktorý pôvodne vyštudoval za sklára a stal sa hercom. DNDr. Radovan Brečka PhD. sa zaoberá výskumom a vývojom informačných technológií, Maťo Homola je mladučký automobilový pretekár, ktorý ako prvý Slovák jazdí vo svetovej sérii FIA WTC. Peter Lím je lídrom Ekotopfilmu, čo bol pôvodne filmový festival a dnes je to platforma, ktorá sa venuje vzdelávaniu a snaží sa o environmentálnu gramotnosť v 50 mestách na Slovensku.

Informácie o spíkroch a video z prvej prednášky je už zverejnené na stránke.

Vyjadrenia spíkrov a fotky z prednášok zverejníme na facebooku.

Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing
Žilinská univerzita v Žiline

 
 

All Dates

  • 2018-11-14 14:00

Powered by iCagenda

EN Menu

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Accept
Decline
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Accept
Decline
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Accept
Decline